piątek, 2 października 2015

LashVolution rzęsy do nieba ?

Witam Dziewczęta
W tym tygodniu dostała do przetestowania  Serum Pobudzające Wzrost Rzęs LashVolution.
Chce się z wami podzielić swoim pierwszym wrażeniem oraz czego mogę się spodziewać.Pokazać jak moje rzęsy wyglądają teraz przed kuracją i jak będą wyglądać pod 4 tygodniach a jak po 3  miesiącach.Miałam już styczność z taką odżywkę i mam nadzieje że teraz także będę zadowolona.
Może zacznę od tego ze kosmetyk jest naprawdędobrze zabezpieczony i fajnie zapakowany.

Przesyłka zadresowana jest specjalnie dla Mnie ;)
W środku znajduje się nasz produkt zapakowany jeszcze w jedno pudełeczko które jest zabezpieczone folią.


Długa data ważności ( nie raz dostałam do testów kosmetyk który miał krótką datę ważności po prostu sklep chciał się pozbyć kosmetyku )
W opakowaniu znajduje się dobrze zabezpieczony produkt z miernikiem do rzęs oraz ulotką.



Serum ma pojemność 3 ml i powinien wystarczyć nam na 3 miesiące stosowania.


Wypróbuj rewolucyjną odżywkę LashVolution
i w krótkim czasie zyskaj uwodzicielskie rzęsy.

  • rzęsy dłuższe o 87%, gęstsze o 80%
  • brak skutków ubocznych wykazany przez badania
  • nałożenie odżywki zajmuje tylko 10 sekund dziennie
  • Twoje oczy staną się magnesem na męskie spojrzenia

 

10 sekund dziennie wystarczy,
aby osiągnąć maksymalny efekt

Korzystanie z LashVolution jest proste, szybkie i nie wymaga od Ciebie żadnych poświęceń. Nałożenie odżywki trwa zaledwie 10 sekund dziennie. Możesz korzystać z LashVolution nawet jeśli:

  • masz rzęsy farbowane henną, a na co dzień korzystasz z makijażu
  • Twoje rzęsy są obecnie sztucznie zagęszczone lub przedłużone
  • korzystasz z makijażu permanentnego
  • straciłaś rzęsy przez stosowanie nieodpowiednich preparatów


Serum do rzęs jest bezpieczne dzięki wykorzystaniu
naturalnych składników
Dzięki zawartości organicznych składników LashVolution to bezpieczna odżywka, która wspomaga naturalny wzrost rzęs. Obecność w składzie serum peptydów i substancji aktywnych oraz ekstraktów z pokrzywy, zielonej herbaty i rumianku sprawia,
że jest ono przyjazne dla organizmu. Preparat nie powoduje opuchlizny, zaczerwienienia, podrażnień ani przekrwionych powiek.
Brak efektów ubocznych został potwierdzony niezależnymi badaniami.

Peptydy i substancje aktywneZawanasowana formuła wykorzystuje peptydy i substancje aktywne,
które w bezpieczny sposób stymulują wzrost rzęs.

Niacyna i ekstrakt z pokrzywy zwyczajnejEkstrakt z pokrzywy w połączeniu z niacyną jest stosowany w preparatach przeciwko wypadaniu włosów, zapewniając długotrwałe efekty.
Wyciąg z zielonej herbatyEkstrakt z zielonej herbaty sprawi, że Twoja skóra będzie nawilżona
i wolna od podrażnień w miejscu nakładania serum.

Ekstrakt z rumiankuWyciąg z rumianku to popularny składnik kosmetyków, który działa regenerująco oraz bakteriostatycznie.


Moje rzęsy na stan dzisiejszy wyglądają tak :)


Mam nadzieje,że już nie długo będę mogła cieszyć się długimi wachlarzami rzęs ;)

Serum do rzęs LashVolution pojawiło się też w bazie opinii o lekach i kosmetykach Klik Link do strony warto przeczytać.

Darmowa dostawa


Mam dla was dobrą wiadomość w tym miesiącu czyli w Październiku możecie te serum zamówić nie płacą za przesyłkę ponieważ jest darmowa ;)LINK DO SKLEPU


Dziewczyny używałyście ?
Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. Czekam na efekty i życzę rzęs wręcz do nieba :) Miłego dnia :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez tego masz ładne rzęsy. Aleeee czekamy na efekty... rzęs nigdy za dużo ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekam na swoje ale one są dość proste nawet zalotka nie daje im za bardzo radę i jak je umaluję to nie widać nie ma rzęsy :)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem efektów jakie odnotujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada ;-) Ja zaczynam właśnie testowanie serum do rzęs z innej firmy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, mam nadzieję, że osiągniesz wspaniałe efekty, Twoje rzęsy i tak są długie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy okazji ostatniego pobytu w Polsce, kupiłam tą odżywkę i zabieram się do testowania:) Jestem bardzo ciekawa efektów. Obserwuję, świetny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice web site.
    skillcenters.net

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na paczke i równiez bede testowala :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.